Gra „Parlament 2.0”, którą w naszym Liceum prowadził koordynator Klubu Przemysław Bohonos, jest w zasadzie LARP-em (Live Action Role Play). Podczas trwającej kilka godzin zabawy uczestnicy wcielali się w posłów, należących do pięciu fikcyjnych (ale mających pewne pokrycie w rzeczywistości) ugrupowań, odzwierciedlających pięć opcji politycznych – konserwatystów, narodowców, liberałów, ludowców i socjaldemokratów. Ugrupowania miały wyłonić swoich przywódców, stworzyć koalicję rządową oraz sprawną opozycję, uchwalić budżet, reagować na bieżąco na różne sytuacje polityczne i kryzysowe. Wszystkie te działania miały także na celu zdobywanie poparcia elektoratu, które przekładało się następnie na lepsze lub gorsze wyniki kolejnych wyborów parlamentarnych. Bardzo ważna była też rola trójki uczniów, którzy odgrywali rolę szefów koncernów medialnych. Ich ocena konkretnych postaw i zachowań posłów także przekładała się na „słupki poparcia”.
Uczniowie mocno zaangażowali się w grę, a klimat symulowanych obrad Sejmu swym poziomem emocji bardzo przypominał sytuację w prawdziwym Sejmie.